Scroll to top

Βρείτε μας εδώ
Αιόλου 68-70, 10559, Αθήνα
Τηλ: 2108443556

Επικοινωνήστε μαζί μας
info@cntrol.gr

Εσείς ρωτάτε,
εμείς απαντάμε!

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Συχνές Ερωτήσεις

Στόχος μας, να προσφέρουμε πάντα περισσότερα από όσα περιμένετε.

Γιατί να επιλέξω την nrg;

H nrg σάς προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσανατολισμένες στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη της.

Ποια είναι η διαδικασία που απαιτείται για να γίνω πελάτης της nrg;

Προκειμένου να γίνετε πελάτης της nrg, συμπλήρωσε την φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέστε στο 2111827020, για να μιλήσετε απευθείας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας.

Υπάρχει κόστος επιβάρυνσης που προκύπτει κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;

Δεν υπάρχει κανένα κόστος κατά την αλλαγή προμηθευτή.

Κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή, θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;

Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την αλλαγή προμηθευτή ή την ενεργοποίηση της παροχής μου;

Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησής μου;

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησής σας, πραγματοποιώντας εγγραφή στο www.mynrg.gr. Θα λάβετε σχετικό μήνυμα SMS μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας.

Τι χρονική διάρκεια έχει η σύμβαση που υπογράφω με την nrg;

Η χρονική διάρκεια της σύμβασης που υπογράφετε με την nrg, εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, η nrg διαθέτει προγράμματα που έχουν σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς και προγράμματα που έχουν συμβαση ορισμένου χρόνου.

Σε περίπτωση βλάβης πού θα πρέπει να απευθύνομαι και από ποιον επισκευάζεται;

Για οποιαδήποτε βλάβη θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 ή δηλώνοντας online τη βλάβη σας, κάνοντας κλικ εδώ. Η βλάβη επισκευάζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Πόσο συχνά θα λαμβάνω λογαριασμό;

Θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα.

Τι είναι ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός και πως υπολογίζεται;

Ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Τι αφορούν οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις αφορούν δαπάνες για:

 

• Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας

• Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας

• Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας

• Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)

• Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις

Γιατί η έκπτωση αφορά τις χρεώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος μόνο και όχι το σύνολο του λογαριασμού;

Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες χρεώσεων και συγκεκριμένα:

Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.

Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.

Πώς ενημερώνεται η nrg για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;

Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της.

Πώς μπορώ να καταχωρώ την ένδειξη μου;

Μπορείτε να καταχωρείτε την ένδειξη κάθε παροχής σας, μέσω της εφαρμογής mynrg, επιλέγοντας το πεδίο “Καταχώρηση ένδειξης”.

Σε περίπτωση που αμφισβητώ τη μέτρηση που βλέπω στο λογαριασμό μου, πού θα απευθυνθώ;

Θα πρέπει να προχωρήσετε σε έγγραφη καταγγελία στην nrg για την αμφισβήτηση της μέτρησης. Η nrg θα προωθήσει το αίτημά σας στο αρμόδιο τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ και θα σας ενημερώσει για την απάντηση του αρμόδιου φορέα. Για να βρείτε το σχετικό έγγραφο πατήστε εδώ.

Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλώ τους λογαριασμούς μου;

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg. Εναλλακτικά μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση μέσω του δικτύου της τράπεζας Eurobank, χωρίς χρέωση, με τη χρήση του ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Με μετρητά
  • Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
  • Μέσω web banking
  • Μέσω phone banking”
Γιατί να επιλέξω την CNTROL;

Είμαστε Επίσημος Συνεργάτης της nrg και παρέχουμε προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Αναλαμβάνουμε όλη την διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση της αίτησης χωρίς κόστος για εσάς. Έχουμε εξειδικευμένο προσωπικό για επαγγελματίες και ερχόμαστε στον χώρο σας  για να σας προσφέρουμε την οικονομικότερη λύση.

Συνεργασια

Θες να γίνεις
συνεργάτης της cntrol?

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την σωστή λειτουργία της.